خرابی سایت تامین اجتماعی
نوشته شده توسط : nezam

در خصوص سامانه استعلام سوابق کاری سازمان تأمین اجتماعی گفت: هدف از راه اندازی این سامانه جلوگیری از حضور مستقیم بیمه شدگان است تا در صورت لزوم امکان استعلام سوابق کاری از طریق مجاری الکترونیکی فراهم شود. بر این اساس داشتن کد ملی و  خط تلفن همراه به نام فرد بیمه شده از جمله موارد ضروری برای استفاده از این سامانه است.عزیزان در این مقاله در خصوص

سامانه استعلام بیمه تامین اجتماعی

مشکلات مربوط به عدم ثبت نام افراد بیمه شده

استعلام آخرین سابقه تامین اجتماعی

مطالبی برای شما عزیزان گردآوری نماییم و امیدوار هستیم که این مطالب مورد رضایت و توجه همه شما دوستان قرار گیرد دوستان توجه داشته باشید که در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با شماره های سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید ...

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی"

 مشاوره دهنده تخصصی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

سامانه استعلام بیمه تامین اجتماعی

وی افزود: اولین اقدام برای استفاده از سامانه استعلام بیمه تامین اجتماعی عضویت، وارد کردن اطلاعات هویتی و دریافت کد تاییدیه از طریق پیامک تلفن همراه است بنابراین به نام بودن خط‌های تلفن همراه از اصول اولیه جهت ثبت نام در این سامانه محسوب می‌شود.
رئیس گروه برنامه ریزی شناسایی و نام نویسی سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: امکان ثبت نام برای افرادی که فاقد خط تلفن همراه به نام هستند، امکانپذیر نیست چرا که درج کد ملی و شماره همراه فرد بیمه شده از اصول امنیتی این سامانه محسوب شده و در صورت هر گونه اختلال در این مدارک هویتی از ثبت نام فرد جلوگیری می‌شود.

 

 

 

مشکلات مربوط به عدم ثبت نام افراد بیمه شده

لازم به ذکر است کسانی که در این مدارک هویتی دچار مشکل هستند با مراجعه حضوری به هر یک از شعب سازمان تامین اجتماعی می توانند نسبت به ثبت این مدارک درسامانه اقدام کنند.وی درباره مشکلات مربوط به عدم ثبت نام افراد بیمه شده در سامانه عنوان کرد: وجود هر گونه مشکل در ثبت نام افراد به منزله عدم احراز مدارک هویتی فرد تلقی می‌شود. در حالی که اطلاعات هویتی افراد از پایگاه ثبت احوال دریافت شده ، بیمه شدگان با مراجعه حضوری به شعب سازمان تامین اجتماعی باید مشکل مدارک هویتی خود را حل کنند.

نوروزعلی اذعان داشت: بحث احراز هویت فرد بیمه شده از سامانه اقدامی امنیتی محسوب می‌شود که حفاظت از آن در حوزه بیمه تأمین اجتماعی بر عهده سازمان است.بنابراین با ثبت اطلاعات و سوابق افراد، به طور سیستماتیک در همه شعب سازمان تامین اجتماعی امکان استعلام سوابق برای افراد فراهم شده است تا در هر نقطه جغرافیایی با  ورود رمز بیمه ای به سامانه  امکان بهره مندی از این خدمت وجود د اشته باشد.
وی تاکید کرد: استفاده از خدمات غیر حضوری و الکترونیکی نیازمند اطلاعات و آشنایی با سیستم‌ و مدیا‌ی الکترونیکی است بنابراین افرادی که فاقد اطلاعات کافی در این زمینه هستند در بهره مندی از سامانه دچار مشکل می شوند. کمک گرفتن از افراد مورد اعتماد در استفاده از سامانه و یا مراجعه حضوری به شعب، روش هایی است که  استعلام سوابق بیمه ای را ممکن می کند.


 



استعلام آخرین سابقه تامین اجتماعی

برای استعلام آخرین سابقه بیمه تامین اجتماعی می توان کد دستوری #۴* (خدمات دولت همراه) را با گوشی تلفن همراه شماره گیری کرده، سپس گزینه ۳ که مربوط به تامین اجتماعی می باشد را انتخاب کنید. در منوی آمده گزینه استعلام را انتخاب کنید و پس از آن گزینه آخرین سابقه را انتخاب کنید و سپس کد ملی خود را وارد کنید.


میتوانید کد ussd را به صورت کامل زیر در گوشی خود شماره گیری کنید و سپس کد ملی خود را وارد کنید:
# ۱ * ۱ * ۳ * ۴ *

 

در روشی دیگر می‌توانید از کدهای USSD اپراتورهای همراه مختلف استفاده کنید. که با توجه به سخت بودن بخاطر سپردن آن‌ها روش اول را توصیه می‌کنیم. برای مشاهده و استعلام آخرین وضعیت بیمه تامین اجتماعی متناسب با اپراتور خود، کدهای زیر را به‌راحتی از طریق تلفن‌همراه‌تان شماره‌گیری کنید.

 

کد USSD مشاهده سوابق بیمه برای همراه اول #۱۴۲*

کد USSD مشاهده سوابق بیمه برای ایرانسل  #۱۴۲۰*۴*

کد USSD مشاهده سوابق بیمه برای رایتل  #۱۴۲۰*۴*

پس از شماره‌گیری کد، این بار نیز فرایند قبل را تکرار خواهید کرد. پس از شماره گیری کد:

در گام اول: در اپراتور همراه اول با وارد شماره‌گیری کد، بلافاصله کادر زیر بر روی صفحه تلفن همراه ظاهر می‌شود که با شماره گیری گزینه ۱ (استعلام) به صفحه بعدی هدایت می‌شوید.






منبع:خرابی سایت تامین اجتماعی

 

 

 

 

امریه 



:: برچسب‌ها: خرابی سایت تامین اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 66

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: